1xBet partners olmaq necə: qoşulma nüansları və iş alətləri
Bu gün İnternetdə işləmək hər kəs üçün böyük bir fürsətdir. Bir çox variant var, əsas odur ki, sizi maraqlandıran bir niş seçin. Məsələn, siz 1xBet partners ola bilərsiniz – idmanla maraqlananlar üçün populyar sahələrdən biri. Bukmeker kontoru heç bir sərmayə qoymadan sərfəli əməkdaşlıq şərtləri təklif edir. 1xBet ortaq proqramı platformaya yeni istifadəçiləri cəlb etmək üçün pul qazanmaq imkanı verir. Tərəfdaşlar unikal referal keçidindən istifadə edərək qeydiyyatdan keçən və saytda aktiv olan hər yeni oyunçu üçün komissiya alırlar.
Agent olmaq üçün ərizəçi ofisin rəsmi saytında qeydiyyatdan keçməlidir. Bunun üçün 1xBet veb resursuna daxil olun və “Qeydiyyat” düyməsini sıxın. Şəxsi hesab yaratma prosesində tam adınızı, e-poçtunuzu və əlaqə telefon nömrənizi göstərən şəxsi məlumatlarla bir forma doldurmalısınız.
Qeydiyyatdan keçdikdən sonra tərəfdaşlıq növünü seçə bilərsiniz. 1xBet CPA (qeydiyyat üçün ödəniş) və RevShare (mənfəət payı) kimi iş formatlarını təklif edir. Sizə ən uyğun olanı seçin. Hesabın qurulmasını tamamladıqdan sonra gələcək tərəfdaşa sosial şəbəkələrdə yerləşdirə biləcəyi unikal istinad linki veriləcək. İstifadəçilər bunu izləyəcək və istəsələr qeydiyyatdan keçəcəklər. Və siz, yeni mərcçinin fəaliyyəti halında, faizlə hesablanacaqsınız. Şəxsi hesabda filial meneceri öz müraciətlərinin statistikasını izləyə bilər: qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilərin sayı, onların fəaliyyəti və qazanılan komissiyanın məbləği. İşlədikcə, gəlirinizi artırmaq üçün reklam strategiyanızı optimallaşdırmaq üçün məlumatları təhlil edə bilərsiniz və hətta etməlisiniz.
1xBet-də tərəfdaş kimi işləmək üçün alətlər
Şirkət öz tərəfdaşlarını müxtəlif reklam materialları – bannerlər, mətn keçidləri və promo kodları ilə təmin edir. Onlar şəxsi veb-saytda və ya blogda etibarlı şəkildə istifadə edilə bilər. Onlar ofisə diqqəti cəlb etmək və qeydiyyatların sayını artırmaq üçün lazımdır. Həmçinin, yeni partners 1xBet ofisinin xeyrinə uğurla işləyəcək şəxsi reklam kampaniyaları hazırlaya bilərlər. Bunlar ola bilər:
- video və audiovizual məzmun;
- reklam məqalələri;
- bələdçilər və daha çox.
Marketinq alətlərini yerləşdirmək üçün istifadə edə bilərsiniz: forumlar, tematik platformalar, sosial şəbəkələr, bloqlar, onlayn bülleten lövhələri və s.. Filial proqramına qoşulmaq asandır və oyunçuları cəlb etmək üçün düzgün yanaşma ilə əhəmiyyətli maliyyə nəticələrinə nail ola bilərsiniz.