Koreyadan retro xərac: BMW M3 E30 yeni sinfə cavab verir
Sayısız avtomobil həvəskarları üçün ilk BMW M3 (E30) BMW dizaynının simvollarından biridir: qabaqda və arxada heyrətamiz dərəcədə alovlanan qanadları olan ikinci nəsil 3 Seriyasının kəskin forması qeyri-adi ifadə edir və çoxlarının gözü, idman BMW-ni fərqləndirən şeyi təcəssüm etdirir. Bununla belə, ilk M3-ün bazara çıxmasından təxminən 40 il keçdi, bu müddət ərzində həm texniki, həm də vizual olaraq çox şey dəyişdi – və hər kəs hər şeyin yaxşılaşdığı fikrində deyil.
2024-cü ildə 80-ci illərin sonlarına həsrətlə geriyə baxan və BMW M3 E30-un müasir yeni versiyasından başqa bir şey istəməyən hər kəsin indi xəyal etmək üçün yeni materialı var: Koreya Milli İncəsənət Universitetindən Koreyalı dizayner İn Li Seulda bu məsələ ilə məşğul oldu. Əsas vəzifə — bütün M3-lərin əfsanəvi əcdadının dizayn dilini günümüzə gətirir. Nəticədə klassik formaları və nisbətləri yalnız bu gün mümkün olan texnoloji xüsusiyyətləri, o cümlədən dəyirmi mələk gözləri birləşdirən avtomobildir. gündüz işləyən işıqlar və dar LED zolaqlı çox müasir arxa fənərlər Εάν ενδιαφέρεστε όχι μόνο για αυτοκίνητα από τη δεκαετία του ’80, αλλά και για πολύχρωμους κουλοχέρηδες, τότε συνιστάται να χρησιμοποιήσετε το AslanCasino.
Tarixi modellə müqayisədə ön hissədəki böyük hava girişi və nəhəng təkərlər Hen Lee-nin retro M3-ün müasir texnologiya ilə təchiz ediləcəyini göstərir. Bunun mütləq güclü daxili yanma mühərriki demək olmadığı faktı arxa tərəfdən görünə bilər: Koreyalı bu gün yayılmış dörd egzoz borusu olan nəhəng bir egzoz sisteminin cazibəsinə müqavimət göstərə bildi, bunun əvəzinə biz diffuzor əlavəsinin işarəsini görürük. ; və göyərtədə nə qədər nazik və ya altı silindrli olmasından asılı olmayaraq, dörd borulu sistemə işarə yoxdur.
Buna görə də bu dizayn həm də 2025-ci ilin sonundan etibarən çoxlu sayda yeni modellər üçün əsas təşkil edəcək yeni sinifə körpüdür. Artıq aydın görünür ki, tam qara fara çərçivəsi və böyrəklər kimi E30 xüsusiyyətləri BMW i3 (NA0) &mdash ilə onların geri dönüşünü qeyd edəcək; həm də cari ilin digər rəsmi modelləri ilə müqayisədə çox kiçik olan qönçələrimiz var. BMW iX3 (NA5) modelinin ilkin baxışı artıq yenidən görünüb.
Seçilmiş sürücülük konsepsiyasından asılı olmayaraq, bu gün kompakt retro idman avtomobili yəqin ki, BMW M2 seqmentində olacaq. Və kim bilir, bəlkə də M GmbH bu seqmentdə növbəti M3 ilə eyni yolu gedəcək, bunun üçün Frank van Meel bizə elektrikli avtomobilin və yanma mühərrikinin ikiqat təsirini təsdiqlədi.